Selasa, 16 Mei 2017

SAYA PENGEDAR SHAKLEE JERANTUT - PAHANG - 1MALAYSIA

SAYA PENGEDAR SHAKLEE JERANTUT - PAHANG - 1MALAYSIA

Assalamualaikum warga alam maya....
Apa khabar semua.....saya Nor Shahizan Rahimi bt. Mohd Saad A.K.A che yan.

Actually entry kali ni che yan nak citer dan wara-warakan kepada semua warga dunia yang suka tentang kesihatan dan kecantikan, uolsss semua boleh cari che yan di 013-9117607 untuk kita berkongsi cerita.

kenapa mesti cari che yan?

sebab utama korang perlu cari che yan coz che yan ialah salah seorang SID SHAKLEE yang bukan sekadar SID sebaliknya che yan juga pengguna tegar yang sudah merasai keberkesanan produk.

untuk pengetahuan uolsss.....che yan stay kawasan Jerantut so kalau sahabat-sahabat maya yang ingin merasai produk yang berkesan, selamat dan semulajadi dari SHAKLEE boleh la dapatkan dari che yan. untuk kawasan sekitar Jerantut che yan bulih COD. untuk kawasan lain yang che yan tak dapat nak COD....che yan bleh pos satu MALAYA tau... n oso luar MALAYA such as Brunei, Singapore n so on.

suka che yan nak cerita kat sini bahawa che yan merupakan pemegang GOLD AMBASSADOR... so the best part about me is...sesiapa yang berminat nak join berjemaah #SHAKLEE sama ada dalam MALAYSIA atau luar MALAYSIA (negara yang ada SHAKLEE) bolehlah menjadikan che yan sebagai SID pilihan uolsss untuk mendaftarkan diri anda sebagai ahli.

sekiranya uolsss segan atau malu nak berchit-chat dengan che yan soal mendaftarkan diri sebagai ahli (sid) #SHAKLEE....uolsss bolehlah pergi ke 'branch' #SHAKLEE berdekatan ada dan mendaftar diri dengan meletakkan nombor SID che yan sebagai sponser...ni no SiD che yan... 1229024.

che yan juga suka nak mengingatkan uolss yang baru nak mendaftar....sila la letak nombor SiD che yan tu. bukan apa bimbang nanti uolsss punya susur galur dalam #SHAKLEE sukar di kenalpasti maka dengan itu marilah berjemaah mendaftar dan meletakkan 1229024 sebagai uolsss punya sponser.

apabila uolsss sudah mendaftar sebagai ahli banyak kelebihan yang uolsss bleh dapat. terdapat dua punca sumber kelebihan iaitu kelebihan daripada syarikat sendiri dan kelebihan menjadi SID bersama che yan.

kelebihan dari syarikat....kompom2 uolsss boleh jimat sebab boleh beli dengan harga ahli. selain tu, uolsss berpeluang mendapat bonus walaupun membeli produk untuk makan sendiri ( cukupkan uv).nak buat biz pun bulisss nanti che yan ajarkan. sebut pasal biz...as SiD kita bukan saja akan dapat untung runcit atas jualan malah kita juga akan mendapat bonus setiap bulan. selain tu, banyak lagi insentif yang #SHAKLEE sediakan contohnya pakej percutian mewah, car bonus....aish..macam2 lah. biz #SHAKLEE ni boleh di warisi tau.

ok, sekarang kita tengok pulak apa baiknya klau jadi ahli n join team jemaah bersama cheyan. opcekos che yan akan guide cara makan dengan betul untuk kesan yang optimum.selain itu klau nak biz pun che yan akan guide jugak.

kita juga ada support grup team pengguna dan team biz yang akan bantu kita bila2 masa. yang nak menguruskan berat badan pun kita ada team online yang aktif berdetox #SHAKLEEWAY. the best part is semua super duper upline sangat supportive....ish...nak tau lagi macam2...meh la wassup che yan...0139117607...nanti kita cerita lagi panjang

Ingat tau....klau nak daftar ahli sendiri jangan lupa daftarkan 1229024 sebagai sponsor anda....lepas tu boleh hubungi che yan di 0139117607 @ FB...Shahizan Rahimi

INGAT #SHAKLEE INGAT CHE YAN







10 ulasan: