Isnin, 12 Februari 2018

INSPIRASI SHAKLEE


Kesnya kesan terbaik lepas berpantang anak ketiga. Terus tersangkut.
.
Semakin didekati rupanya ramai yang berada dalam Shaklee pada asalnya pengguna. Selain itu, ada yang tahap kesihatan yang sangat teruk tapi bila consume Shaklee kehidupan rasa lebih sihat
.
Macam Che Yan selalu cakap makan vitamin bukan jadikan kita terkecuali dari sakit atau terhindar dari kematian tapi lebih kepada meningkatkan kualiti kesihatan diri.
.
Semuanya bermula dengan diri. Che Yan feel the #shakleeeffect. But then bila melihat satu persatu leader dalam Shaklee yang datang dari latar belakang yang pelbagai, seronok tengok life diorang.
.
Seronok melihat anak-anak leader dalam shaklee yang selalu senyum puas sebab dibawa berjalan merata untuk mengenal indah ciptaan tuhan. Then Che Yan pun pandang anak sendiri.
.
Boleh dikatakan yang terlibat dengan Shaklee memang ibu-ibu yang sibuk dengan kerjaya, mengurus anak, rumahtangga n suami.
.
Inspired sangat bila diorang boleh urus perfectly. Dalam masa yang sama biz berkembang maju. Fuhhh rasa macam "eh camner ek diorang buat". Itu yang sedang Che Yan duplicate.
.
Kalau perasan Shaklee tak upah model-model nama besar untuk jadi duta sebab penggunanya juga merupakan duta kecil syarikat. Juz feel the effect then be a storyteller n storydoing.
.
Shaklee is not juz a bizness tapi bahu untuk bersandar. Telinga untuk mendengar. Jalan untuk terus melangkah. Way of healthy life. Bunyi macam pelik tapi itu hakikat buat mereka yang mahu berfikir apabila berada dalam circle yang betul

Jom join berbiz bersama Che Yan 


Phone : 013-9117607
FB : Shahizan Rahimi
FB page semalaya : vitaminDhatiku
FB page kawasan : Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607
Insta : vitaminDhatiku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan