Rabu, 17 Oktober 2018

KATARAK : CARA BANTU PULIHKAN SEMULA PENGLIHATAN

Penglihatan yang dianugerahkan Allah ialah salah satu pancaindera yang sangat berharga. Namun tatkala diuji dengan masalah penglihatan seperti katarak sudah pasti akan mengundang ketidakselesaan kepada tuan empunya diri. 



Ikuti kisah puan Sabariah dalam usaha beliau cuba untuk memulihkan penglihatan beliau selepas pembedahan katarak.

*******

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya Sabariah Binti Abdul Rahman, berusia 74 tahun. Saya baru menjalani pembedahan katarak mata kanan pada 8 Disember 2016 yang lalu. Pembedahan mata kiri pula dijadualkan pada 9 Januari 2017.

MATA KIRI TAK PERLU DIBEDAH KERANA SEMAKIN SIHAT

Selepas pembedahan pertama, saya mengambil Vivix dan Carotomax secara megadose bagi tujuan pemulihan. Namun kesan lain yang saya dapat selepas pengambilan secara megadose itu, saya tidak lagi perlu menjalani pembedahan untuk mata kiri kerana didapati mata semakin sihat.

POWER SEMAKIN MENURUN

Lebih menggembirakan, selepas sebulan dibedah, sewaktu pemeriksaan susulan di Pusat Katarak MAIWP, didapati power kedua-dua mata saya semakin menurun dengan banyak.

Alhamdulillah, saya kini masih dalam proses pemulihan disebabkan faktor umur yang semakin meningkat. Saya juga masih meneruskan pengambilan suplemen lain untuk kesihatan yang lebih optimum.



Kalau nak cuba turunkan power mata anda, tak salah mencuba sesuatu yang baik dan mempunyai kajian seperti di Shaklee.

********

Dengan usia yang kian meningkat, pembedahan di mana-mana bahagian terutama bahagian yang sensitif pastinya mengambil masa yang agak panjang untuk sembuh sepenuhnya.

Namun, kita seharusnya berikhtiar sebaik mungkin untuk terus menjaga anugerah pancaindera kurniaan Allah.

Bagi yang belum mengetahui khasiatnya, Vivix dan carotamax ialah merupakan suplemen yang mengandungi antioksidan yang tinggi dalam memberi kesihatan yang optimum.


Kalau hampa nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti hampa boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. 
Tak tau macam mana nak jadi ahli?
Bleh rojer Che Yan di :
Blog :
vitaminDhatiku.blogspot.com


FB :
Shahizan Rahimi


FB page kawasan :
Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607


FB page semalaysia :
vitaminDhatiku


Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607

Tiada ulasan:

Catat Ulasan