Selasa, 16 Oktober 2018

MINYAK IKAN : KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD SHAKLEE

Salam Isnin hampa semua. Hari ni macam biasa tugas Che Yan sebagai mak anak tiga berjalan seperti biasa. Namun semakin hari semakin mencabar kerana kata-kata Che Yan dan suami bagaikan satu doa yang bakal realisasi insya-Allah.

Apa kata-kata kami? Sebenarnya setiap kali nak lahirkan baby baru kami akan sebut anak mensa. So setakat ni kami ada mensa 1 mensa 2 dan mensa 3. Insya-Allah bulan 12 nanti akan keluar lagi sorang mensa 4. Sekarang sudah 2 mensa perempuan dan 1 mensa lelaki. Akan datang belum pasti mensa lelaki ke perempuan.

Semua anak mensa Che Yan, Che Yan bagi diorang vitamin Shaklee yang sesuai dengan depa. Tidak terkecuali omega guard. Kenapa Che Yan tak ragu-ragu nak bagi omega guard kepada anak-anak Che Yan ? Hampa bulih baca keistimewaan omega guard shaklee. Bagi Che Yan omega guard shaklee ialah minyak ikan yang terbaik.



KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD SHAKLEE

🔊Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair  sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)

🔊Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.

🔊Omega 3  dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.

🔊 Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.

🔊1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.

🔊 Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini.

🔊Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrask omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum,  merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.

Kalau anak Che Yan yang nombor 3 tu siap kunyah lagi omega guard tu. DHA memang amat penting untuk perkembangan otak anak-anak. Tak kurang juga mengurangkan tahap kelupaan bagi orang dewasa.


So kalau hampa nak tau dos yang sesuai untuk pengambilan anak-anak dan orang dewasa, hampa bulih tanya Che Yan.

Sebenarnya banyak lagi fungsi omega guard ni. Nanti Che Yan kongsikan lagi di entry yang lain. Contoh nya omega guard juga sesuai untuk orang yang nak kawal berat badan dan kolestrol. Caranya bagaimana? Tunggu entry akan datang atau boleh hubungi Che Yan sekarang.

Kalau hampa nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti hampa boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun. 
Tak tau macam mana nak jadi ahli?
Bleh rojer Che Yan di :



Blog :
vitaminDhatiku.blogspot.com


FB :
Shahizan Rahimi


FB page kawasan :
Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607


FB page semalaysia :
vitaminDhatiku


Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607

Tiada ulasan:

Catat Ulasan