Isnin, 2 Januari 2017

LEBIH BAIK KETAGIH VIVIX DARI KETAGIH KETOM

salam buat semua.....amboi tajuk entri pun.....tapi betoi la....lebih baik ketagih vivix dari ketagih ketom.......kejung pulak rasa jari jemari ni nak menaip......lama sangat bercoti.....tapi tak baik kalau kebaikan di simpan sorang-sorang kannnn.....

malam ni nak cerita pasal VIVIX...che yan mula jatuh cinta dengan vivix ni masa berpantang anak ketiga....macam entri yang sebelum ni che yan pernah kongsi tentang che yan berpantang sebelum ni.

so, sempena shaklee buat promo bulan ni.....che yan nak kongsi bagaimana Vivix shaklee berfungsi dalam pelbagai situasi....ni antaranya lah.....actually banyak lagi...
.
1- Vivix untuk kencing manis:
.
Resveratrol di dalam Vivix membantu menghalang rintangan insulin yang membuatkan badan menjadi kurang sensitif pada kesan hormon yang berfungsi mengurangkan gula dalam darah ini iaitu insulin. Rintangan insulin merupakan penyebab kepada kencing manis.
.
2- Vivix untuk stroke
.
Resveratrol di dalam vivix membantu mengurangkan inflamasi, mengelakkan pengoksidaan kolestrol jahat dan menjadikan ianya sukar untuk platlet untuk bercantum dan membentuk darah beku yang menyebabkan penyakit jantung.
.
3- Vivix untuk menurunkan darah tinggi
.
Resveratrol dalam vivix juga membantu menyelesaikan tekanan darah tinggi (hypertension) melalui beberapa mekanisme. Ia menurunkan keradangan sel ke dalam dinding pembuluh darah dan menaikkan kemampuan pembuluh darah tersebut untuk bertindakbalas dengan perubahan dalam tekanan darah. .
.
Tambahan lagi, resveratrol sudah dikenalpasti baru-baru ini untuk menurunkan ketegangan pembuluh darah dan otot jantung yang menyebabkan  hypertension berlaku. Resveratrol juga bertindak didalam sel otak untuk menaikkan tekanan darah yang disebabkan oleh faktor pemakanan atau hormon.
.
4- Vivix untuk menyokong kesihatan sendi (atau arthritis)
.
Resveratrol di dalam Vivix shaklee mampu mengubah protein catabolism dan fungsi sendi, dan menghalang stress pengoksidaan dan pembentukan sel mati sendi dan tulang. Secara asasnya,Resveratrol menjaga kekuatan dan ketahanan sendi. Kajian mendapati bahawa Resveratrol menaikkan ketahanan sendi dengan meningkatkan komponen penghasil tenaga di dalam sel sendi dipanggil mitochondria.
.
5- Vivix untuk menjadikan anda 25 tahun lebih muda
.
Kajian mendapati bahawa Resveratrol mampu mengaktifkan DNA SIRT1 iaitu mekanisma biologi yang mampu memelihara badan daripada kesan bahaya dan penyakit2 usia.
.
6- Vivix untuk kanser
.
Resveratrol menghadkan penyebaran sel kanser dan membentuk proses pembunuhan sel kanser (dipanggil sebagai apoptosis).
Apoptosis, (Berdasarkan laporan pada 26 Julai 2008) merupakan komponen yang mampu melindungi sel daripada ‘deoxycholate’, iaitu merupakan sejenis garam yang menyebabkan kerosakan sel dan menyebabkan penyakit.
.
Resveratrol dalam Vivix mampu mengelakkan daripda pembentukan sel mati dan agen pemusnah ‘deoxycholate’. Resveratrol mampu membetulkan semula selular yang sudah rosak yang menjadi penyebab kanser.
.
7- Vivix untuk rambut gugur
.
Vivix berperanan besar dalam menggantikan sel yang telah mati kepada sel baru. Ini kerana Vivix memberi impak kepada 4 Mekanisma Penuaan pada tahap sellular iaitu Kerosakan DNA, Pengawalan Genetik, Pengeluaram Tenaga yang kian menurun oleh Sel-Sel dan Penimbunan Protin AGE.
.

bahasa mudah dia.....VIVIX bantu pemulihan sel sehingga ke peringkat DNA....

Jika sebelum ni teragak-agak nak beli vivix, bulan ni adalah yang terbaik. Kenapa? Meh saya kongsikan KEUNTUNGAN anda dapatkan Shaklee Vivix bulan ni.

Pendaftaran KEAHLIAN PERCUMA SHAKLEE dengan belian 2 botol VIVIX.

+ Diskaun RM144
+ Bonus Cash Back RM36
+ FREE MEMBERSHIP'
+ FREE POSTAGE
+ Boleh beli carotamax 1+1
+ Boleh beli multi stack
+ Boleh beli shaker

kalau masih kurang faham apa yang diterangkan boleh saja hubungi saya.....

wssp/telegram/msg : 013-9117607
fb : Shahizan Rahimi

yang pasti.....kesihatan tidak boleh di beli dengan wang ringgit tetapi dengan adanya kesihatan yang baik kita mampu untuk berusaha meningkatkan kedudukan kewangan kita.......jom la sihat sama-sama.

salam sayang dari Che Yan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan