Khamis, 25 Mei 2017

CARA JANA PENDAPATAN PALING MUDAH

BIZ TALK...

i'm not the best person to talk about biz....but bila di kelilingi dengan orang2 yang positif in biz...perkara itu turut memberi kesan positif kepada kehidupan seharian che yan...

how to grow ur biz....cikgu2 che yan in biz selalu cakap musti ada goal....trekk ur goal....plan....buat...buat...buat...dan buat....sebab langau banyak sangat akan jadi suara halus untuk mengganggu perjalanan mendaki tu...naik turun tu biasa tapi jangan berhenti....negative kompom akan mengganggu tapi kne jadi kebal cam ikan dalam laut...walau laut tu masin tapi bila kita nak makan ikan tetap kena letak garam kan...untuk rasa masin....ikan yang hidup dalam laut masin tidak terpengaruh dengan kemasinan air.....begitu juga kita yang hidup....selagi punya hati yang hidup kita juga mampu menapis yang negatif.....

yang penting nawaitu in biz kne betulkan....bukan setakat untung semata tapi membantu juga orang lain dalam menambah nilai dalam kehidupan mereka.....bagaimana??

jom jemaah ngan che yan tambah nilai dalam kehidupan....

HOW???

#Shaklee your life...

WHY SHAKLEE???

Sebabnya apabila che yan shaklee kan hidup che yan...alhamdulillah kualiti kesihatan semakin bertambah. Lebih mengujakan apabila che yan shaklee kan mak dan abah...kualiti kesihatan mereka juga semakin meningkat. Hati mana yang  tak teruja apabila melihat kedua orang tua yang makin di mamah usia boleh lincah kesana kemari.

sebab seterusnya, peringkat awalnya hanya makan sendiri pun tetap dapat bonus. Selepas itu berjinak-jinak dengan biz shaklee....aishhh seronok pulak. Dek kerana che yan shaklee kan hidup che yan ramai yang mula bertanya dengan perubahan diri dari aspek kesihahatan. Apabila merasai shaklee effect che yan akan kongsikan. Kalau cakap lebih-lebih kang orang cakap overclaim pulak tapi che yan merasai sendiri dan berkongsi rasa itu dengan orang lain.

Selain kesihatan yang makin berkualiti, che yan dapat juga meningkatkan ekonomi keluarga. Biz shaklee ni mudah. Nak mengepos kita boleh minta HQ terus poskan....nak oder barang tak perlu ke HQ pun...klik-klik kat website shaklee.....nenoneno.....barang sampi...nak pegang stok bulih....taknak pegang pun tak pe

POTENSI INCOME???

INFINITI.....buat banyak dapat banyak...buat sikit dapat sikit. Tiada istilah orang atas goyang kaki orang bawah sakit kaki. kau buat kau dapat...kau tak buat...sila sambung goyang kaki hehehe.

Ok ni lah kira-kira kasar tentang bonus shaklee...belom masuk untung runcit tau....selebihnya uolsss tanya diri sendiri nak mula @ nak tengok saja.



untuk keterangan lanjut boleh hubungi che yan yewww...


wssp/tele/msg
013-9117607

fb : Shahizan Rahimi


#shakleejerantut

Tiada ulasan:

Catat Ulasan