Selasa, 23 Oktober 2018

DARAH TINGGI : IKHTIAR ATASI

Darah tinggi merupakan satu masalah kesihatan yang mampu mengundang pelbagai masalah kesihatan lain.



Kesedaran yang wujud dalam diri Mak Cik Zahrah telah mengubah tahap kesihatannya. Masalah darah tinggi yang dialami beliau telah menyebabkan beliau berikhtiar untuk mengatasi masalah tersebut.

Bukan hanya darah tinggi malah beliau turut mengalami masalah cramp semasa tidur dan mengalami gatal-gatal sekiranya makan makanan laut.

Ikuti kisah Mak Cik Zahrah dalam mengubah lembaran hidup beliau ke arah yang lebih sihat.

*******

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Nama saya Zahrah Bt. Abd Basit, berumur 60 tahun dan mempunyai 6 orang anak. Saya kini menetap di Melaka dan merupakan seorang suri rumah.

DARAH TINGGI, CRAMP DAN GATAL-GATAL

Saya mengidap penyakit darah tinggi dan juga mengalami masalah cramp ketika tidur terutamanya pada waktu malam di dalam bilik yang berhawa dingin. Saya juga selalu mengalami gatal-gatal apabila makan makanan seafood dan ayam. Penyakit gatal-gatal ini telah saya alami sejak 10 tahun lamanya manakala darah tinggi dan cramp kaki pula lebih kurang 3 tahun. Saya juga kerap ke hospital untuk mengambil ubat supaya dapat mengurangkan masalah yang saya hadapi ini.

ANAK CADANGKAN SUPLEMEN

Anak saya, Nur Feiza Naquieb telah mencadangkan kepada saya untuk menggunakan supplemen Shaklee iaitu Garlic Complex, Lecithin, Alfalfa Complex dan juga Ostematrix. Beliau merupakan pengedar sah Shaklee dan pengguna tegar produk-produk Shaklee. Saya terus berminat untuk menggunakan produk Shaklee selepas membaca flyers yang diberikan oleh anak saya itu.


Saya mengambil produk Shaklee seperti yang dicadangkan dan tidak menggunakan sebarang produk lain semasa menggunakan supplemen Shaklee dan Alhamdulillah saya tidak mengalami sebarang healing crysis semasa menggunakannya.

KONSISTEN SETAHUN MEMBUAHKAN HASIL

Alhamdulillah, dalam tempoh setahun, tekanan darah saya mulai menurun, 130/80. Masalah cramp dan gatal-gatal juga kini tiada lagi. Yang bestnya, ada yang teka umur saya dalam 40an. Nampak muda gitu. Doktor juga telah mengesahkan tekanan darah saya sudah OK dan stabil.

IKHTIARLAH

Saranan saya kepada anda, tidak salah untuk berikhtiar dengan supplemen tapi pastikan supplemen tersebut selamat dan berkesan. Saya sangat gembira kerana tiada lagi alahan pada ayam dan seafood, kaki tidak cramp lagi dan tekanan darah sudah OK.

Terima kasih kepada anak saya sebab kenalkan saya dengan produk Shaklee. Alhamdulillah.


*******

Begitulah kisah Mak Cik Zahrah yang berjaya menyelesaikan masalah kesihatannya dengan bantuan konsultasi yang betul dari anaknya sendiri yang juga sebagai pengguna dan pengedar Shaklee.

Kalau hampa nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti hampa boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun.
Tak tau macam mana nak jadi ahli?
Bleh rojer Che Yan di :
Blog :
vitaminDhatiku.blogspot.com


FB :
Shahizan Rahimi


FB page kawasan :
Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607


FB page semalaysia :
vitaminDhatiku


Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607

Tiada ulasan:

Catat Ulasan