Sabtu, 13 Oktober 2018

IKHTIAR HAMIL : PENANTIAN 18 TAHUN BERAKHIR

Sebuah perkahwinan memang mengharapkan zuriat namun rezeki dan percaturan dari Allah ialah yang sebaik-baik aturan. Namun, kita sebagai hamba jangan sesekali berputus asa. Rezeki untuk mendapat cahaya mata awal atau lewat adalah ketentuan yang Esa.

Ikuti kisah penantian sepasang suami isteri yang inginkan cahaya mata. Ikhtiar hamil yang mereka lakukan bukanlah sekadar melepaskan batok di tangga. Namun mereka bersungguh-sungguh dalam merealisasikan impian mempunyai zuriat sendiri. 18 tahun bukan satu tempoh yang singkat.

Ikuti kisah ikhtiar hamil mereka dalam merealisasikan impian menimang cahaya mata yang dikongsikan oleh anak saudara yang cukup prihatin


*******

Assalammualaikum  Hai. Nama saya Zarina Binti Ismawi. Saya nak kongsikan kisah mak saudara saya yang berjaya hamil asbab dari pengambilan set kesuburan shaklee.

Saya masih ingat lagi bulan Mac 2017, Makcik saya bertanya tentang set kesuburan shaklee. Dah beribu habis membeli produk yang lain. Jadi, dia teringin mencuba shaklee.

SETELAH RIBUAN RINGGIT DIHABISKAN SET KESUBURAN SHAKLEE DIRISIK

Saya mencadangkan set kesuburan shaklee untuk pakcik dan makcik saya. Makcik saya mengambil esp, gla, b complex, vitalea, vitamin c dan vivix. Manakala pakcik saya mengambil omega guard, vitalea dan vivix.

Setiap bulan, saya akan membantu mengira waktu subur mereka dengan tepat dan mencadangkan tarikh yang sesuai untuk mereka bersama.Makcik dan pakcik saya sangat konsisten dalam pengambilan supplemen shaklee. Langsung tidak pernah skip.

Akhirnya setelah 6 bulan makcik saya konsisten dengan set kesuburan shaklee, dia mengalami demam yang teruk sehingga terkulai lemah. Muntah dan tidak mampu menghidu bau ikan segar.

KHABAR ANGIN SHAKLEE PENYEBAB JATUH SAKIT

Awalnya saya sangat nervous. Sebab orang kampung membawa cerita makcik saya jatuh sakit selepas mengambil supplemen shaklee.

Tapi, saya tetap yakin. Barangkali dia mengandung. Saya menyuruh makcik saya untuk check upt. Check kali pertama terdapat satu garisan clear dan satu lagi kabur. Dalam hati saya merasakan makcik saya mengandung. Saya belikan makcik saya upt yang lebih mahal. Check sekali lagi, dan wow! double line!

Sayalah antara orang yang paling gembira. Malam tu juga saya nasihatkan makcik saya untuk bersedekah di surau sebagai tanda terima kasih dengan Allah.

Menangis kesyukuran mereka suami isteri. Bayangkan, 18 tahun menunggu zuriat kandung sendiri. Suatu tempoh yang bukan sekejap. Perlukan kesabaran yang tinggi.

Jadi, kepada sesiapa yang masih belun dikurniakan cahaya mata, kita masih ada harapan jika kita mahu berusaha. Berusaha, yakin dan sentiasa berdoa. InshaAllah, pasti Allah akan makbulkan.

Makcik saya sangat percaya dengan shaklee. Dari mengandung  beliau tidak mempunyai masalah HB rendah, tiada darah tinggi dll. Berpantang dengan vivix dan set berpantang shaklee sangat membantu beliau lebih cergas walaupun ini anak pertamanya.




Bestkan mendengar kisah makcik saya..? Jadi, kepada sesiapa di luar sana yang ingin berikhtiar mendapatkan cahaya mata, kenapa tidak mahu mencuba shaklee...?

*******

Begitulah kisah yang dikongsikan oleh seorang anak saudara tentang ibu dan bapa saudaranya yang berjaya menimang cahaya mata dengan ikhtiar hamil Shaklee.

Kalau korang nak jimat sambil guna produk semulajadi dan berkualiti korang boleh join ahli shaklee. Ala tak sampai rm100 pun.
Tak tau macam mana nak jadi ahli?
Bleh rojer Che Yan di :

Blog :
vitaminDhatiku.blogspot.com


FB :
Shahizan Rahimi


FB page kawasan :
Pengedar Shaklee Jerantut 013-9117607


FB page semalaysia :
vitaminDhatiku


Whatapp :

www.wasap.my/6013-9117607

Tiada ulasan:

Catat Ulasan